sustoja niekaip nepraeina

Šiąnakt baisiai garsiai čirpia žiogai, ir pro langą į kambarį lengvais atgaivos siūlais skverbiasi vėsuma. Šiąnakt tenoriu kuo greičiau susitvarkyti savo kambarį ir būti prispausta kieto, sapnus atnešančio miego svorio.. Šiąnakt.

o tą naktį buvo kitaip -

beveik paryčiais gulėjom lovoj, ir kambarys buvo tamsus tvankus fortas, kur galėjom nebijoti nė žaibų. Tąnakt kilo didžiulis škvalas. Keistas derinys - audra mieste prie jūros. Žaibuodavo visai prie pat, kažkur apleistos gamyklos bokštely, prie pat kambario stiklo, ant mūsų įsitempusios nuo niekaip neatsipalaiduojančio karščio odos.
Kartais, kai apylinkes sukrėsdavo dar vienas mėlynas dryžis, aš užsimerkdavau ir nustodavau kvėpuoti. Jausmas buvo lyg neriant į jūrą nuplaukus labai toli - mano plaukai kabindavosi į banguojančias jūržoles ir veidas paliesdavo dar vieną vandens raibulį. Bet aš atsimerkdavau, ir jūržolės buvo tavo plaukai. mūsų abiejų plaukai, susipynę į vieną didelį virvės ritinį.

Nežinau, kodėl apie tai rašau. Gal dėl to, jog tokios naktys baigėsi per staigiai, per staigiai grįžau į savo atverstomis knygomis apibombarduotą kambarį. Bet vis labiau suprantu - tos naktys buvo ramybė. Pati tikriausia ir tyriausia. Aš nebijojau net žaibų

tik šnabždėjau krentančio paukščio balsu, šnabždėjau visas savo nuodėmes. Jos nukrisdavo lėtai į šiltą tavo glėbį, tarp mane apkabinusių rankų.

nes yra žmonių, kurie klausosi kai aš rėkiu. Ir myli, ir vis dėlto, myli. ak.